Pirkti yra paprasta! – Verslo aptarnavimo centro renginys perkančiosioms organizacijoms

Šiandien, gegužės 31 d., vyko Verslo aptarnavimo centro seminaras perkančiosioms organizacijoms „Pirkti yra paprasta!“. Dalinamės renginio metu rodytomis skaidrėmis.

Jei po renginio dar liko neatsakytų klausimų, kviečiame susisiekti su Verslo aptarnavimo centro Pardavimų vadovu Jonu Marcinkėnu (jonas.marcinkenas@le.lt, 8-685 84451)

LAIKASTEMAPRANEŠĖJAS
09:00-09:20Kaip nepaklysti besikeičiančių įstatymų labirintuose?
Papasakosime apie numatomus Viešųjų pirkimų įstatymų pakeitimus ir apie tai, kaip prie jų prisitaikyti patiems ir padėti prisitaikyti savo klientams.
1. I.Andriušytė – Kaip nepaklysti besikeičiančių įstatymų labirintuose
Inga Andriušytė, Verslo aptarnavimo centro Teisėkūros ir metodikos skyriaus vadovė
09:20-09:40Skaidrumas viešuosiuose pirkimuose – prioritetas
Istorijos apie neskaidrius viešuosius pirkimus žinomos kiekvienam pirkimų specialistui – jos plačiai nuskamba spaudoje, apie jas daug kalbama vėliau. Visų jų galėjo nebūti…Kaip organizuoti perkančiosios organizacijos darbą taip, kad pasikartoti tokiai istorijai nebūtų nė menkiausio šanso?
2. V.Genyte – Skaidrumas viešuosiuose pirkimuose – prioritetas
Vaida Genytė, UAB „Lietuvos energija“ Pirkimų vadovė
09:40-10:00Kaip nusipirkti tiksliai tai, ko reikia?Mažiausios kainos kriterijus paprastas ir aiškus, tačiau ne visada mums padeda teisingai įvertinti ir nusipirkti būtent tai, ko reikia. Papasakosime, kaip sėkmingai taikyti ekonominio naudingumo kriterijus pirkimuose.
3. A.Damijonaitis – Kaip nusipirkti tiksliai tai, ko reikia
Algirdas Damijonaitis, AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) Elektros tinklų projektų valdymo skyriaus vadovas
10:00-10:20Misija – prakalbinti skaičius
Duomenų analitika – ne tik skambi frazė. Verslo aptarnavimo centro darbuotojams pavyko prakalbinti skaičius. Pasidalinsime ir su Jumis, ką mums papasakojo skaičiai.
4. E.Patalavičius – Misija – prakalbinti skaičius
Egidijus Patalavičius, Verslo aptarnavimo centro Koordinavimo ir paslaugų vystymo skyriaus vadovas
10:20-10:40Pertrauka
10:40-11:00 Dažniausios klaidos pirkimuose ir kaip jų išvengti
Per 2016 metus Verslo aptarnavimo centras sėkmingai užbaigė daugiau nei 3000 pirkimų. Kai kur galėjome dirbti geriau, greičiau, kokybiškiau. Klaidos tapo sėkmingai išmoktomis pamokomis, kuriomis pasidalinsime ir su Jumis.
5. P.Neiberka – Dažniausios klaidos pirkimuose ir kaip jų išvengti
Povilas Neiberka, Verslo aptarnavimo centro Komisijų koordinavimo vadovas
11:00-11:20Pirkimai 2.0
Daugelį iš mūsų viešieji pirkimai gąsdina savo biurokratija. Tačiau pasaulis keičiasi ir tai, kas anksčiau vykdavo tris dienas, dabar įvyksta per tris valandas. Ar galėtų būti dar geriau?
6. M.Margyte-Maksimiak – Pirkimai 2.0
Megana Margytė – Maksimiak, Verslo aptarnavimo centro Pirkimų organizavimo paslaugų centro vadovė
11:20-11:40Jūsų klausimai