Klientų aptarnavimo paslaugų teikimas „Gilės“ paslaugų centre

Siekiame būti geriausiu Jūsų partneriu, teikiančiu kokybiškus ir universalius klientų aptarnavimo sprendimus.
Mes renkamės kokybiškus, patikrintus ir paprastus sprendimus.
Siekiame, kad paslaugos klientams būtų lengvai pasiekiamos.
Bendroje aptarnavimo ir paslaugų erdvėje dalinamės patirtimi ir žiniomis, taip siekdami, kad Jūs ir Jūsų klientai gautų aukščiausios kokybės aptarnavimą.

VAC teikia klientų aptarnavimo paslaugas „Gilės“ paslaugų centre. Jame įdiegti modernūs ir vieningi klientų aptarnavimo veiklos procesai, klientai kokybiškai aptarnaujami vieno langelio principu. „Gilės“ paslaugų centras apima:

  • Klientų aptarnavimą devyniuose klientų aptarnavimo centruose, esančiuose pagrindiniuose Lietuvos miestuose
  • Klientų aptarnavimą vieningu klientų aptarnavimo telefonu
  • Klientų aptarnavimą bendroje savitarnos svetainėje www.manogile.lt bei išmaniojoje programėlėje „Gilė“
  • Klientų aptarnavimo veiklos palaikymą: klientų įsiskolinimų valdymą, sąskaitų klientams pateikimą, įmokų surinkimą, sutarčių su klientais sudarymą, prašymų priėmimą ir užduočių paslaugos suteikimui perdavimą, aktualios informacijos apie paslaugą klientui išsiuntimą bei atsakymus į klientų užklausas.

„Gilė“ paslaugomis jau naudojasi 1,6 mln. klientų, kuriems teikiamos „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) ir „ Lietuvos dujų tiekimo“ paslaugos.

Kuo įmonei naudingas klientų aptarnavimo paslaugų teikimas „Gilės“ paslaugų centre?

Naudojantis „Gilės“ paslaugų centro galimybėmis, savo klientų aptarnavimo paslaugas  siūlome teikti įmonėms, kurioms svarbu kokybiškai ir patogiai aptarnauti savo klientą, taupyti jo laiką ir efektyviai organizuoti klientų aptarnavimo palaikymo veiklą. „Gilės“ paslaugų centras suteikia klientui galimybę pasirinkti jam patogiausią aptarnavimo kanalą ir gauti informaciją realiu laiku.

Efektyvesnė veikla
  • Taupomos įmonės išlaidos ir laiko sąnaudos atskirų fizinių klientų aptarnavimo centrų, skambučių centrų bei savitarnos svetainių vystymui ir palaikymui
  • Nuolat peržiūrimi klientų aptarnavimo procesai, remiantis geriausia klientų aptarnavimo praktika
Patogios kiekvienam klientui aptarnavimo alternatyvos  
  • Sudarytos galimybės naudotis savitarnos svetaine gyventojams, neturintiems kompiuterių – Lietuvos miestelių bibliotekose įrengtos savitarnos vietos
  • Konsultacijos ir paslaugų įsigijimas trumpuoju klientų aptarnavimo telefonu 1802
  • Klientas gali  naudotis jam patogiausiu klientų aptarnavimo kanalu:
  • Visą parą veikianti savitarnos svetainė www.manogile.lt
  • Devyniuose pagrindiniuose Lietuvos miestuose klientai aptarnaujami „Gilės“ paslaugų centruose, kuriuose įrengtos savitarnos zonos, konsultuoja profesionalūs savitarnos konsultantai
Įvaizdis ir inovacijos
  • Įgyvendinamas „Vieno langelio“ principas visais klientų aptarnavimo kanalais
  • Paslaugos klientams teikiamos pagal suvienodintą navigaciją ir dizainą
  • Vieningas klientų informavimas
  • Aukšta aptarnavimo kokybė – klientų pasitenkinimo tyrimų organizavimas, kokybinių paslaugų ir aptarnavimo rodiklių stebėjimas