Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus. Tęsdami naršymą, Jūs sutinkate su vac.le.lt slapukų naudojimo tvarka. Duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Klientų aptarnavimo paslaugų teikimas „Gilės“ paslaugų centre

GILE-oranzinis

 

Gilėje“ apjungiame elektros ir dujų klientų aptarnavimą savitarnos platformoje www.manogile.lt, telefonu 1802 bei 5-iuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose esančiuose paslaugų centruose „Gilė“. Sekdami savo vizija ir pasikliaudami suburta profesionalų komanda, pasiekėme puikių rezultatų, įgyvendinant pažangesnes klientų aptarnavimo praktikas klientų auditorijai Lietuvoje.

Veikla:

Mes
  • Savo klientais vadiname 2,6 mln. Lietuvos dujų ir elektros vartotojų.
  • Siūlome aktualius rinkoje ir moderniomis technologijomis pagrįstus sprendimus.
  • Orientuojamės į ilgalaikių ryšių su klientais puoselėjimą ir jų patirties gerinimą.
  • Teikiame pasiūlymus, orientuotus į ilgalaikius, automatizuotus ir kaštus mažinančius sprendimus.
  • Skatiname tobulėjimo kultūrą, vadovaudamiesi LEAN vadybos sistemos principais.
  • Savitarnos svetainėje www.manogile.lt jau aptarnavome daugiau nei 500 000 klientų.
  • Suteikiame galimybę klientui pačiam pasirinkti jam patogiausią aptarnavimo kanalą ir gauti informaciją realiu laiku.
  • Gero aptarnavo siekiame vadovaudamiesi 5 pagrindiniais principais: efektyviai, asmeniškai, proaktyviai, išmaniai ir nejuntamai.
Patogios kiekvienam klientui aptarnavimo alternatyvos  
  • Gyventojams, neturintiems kompiuterių, suteikėme galimybę paslaugomis naudotis Lietuvos miestelių bibliotekose įrengtose savitarnos vietos.
  • Trumpuoju klientų aptarnavimo numeriu paskambinę mūsų Klientai gali gauti ir konsultaciją, ir įsigyti paslaugą.
  • Nuolat padedame ir bendradarbiaujame su partneriais (pvz., įmokų surinkėjais) dėl paprastesnio ir greitesnio mūsų klientų aptarnavimo.
  • Kiekvienas klientas gali naudotis jam patogiausiu klientų aptarnavimo kanalu – savitarnos platforma manogile.lt, telefonu, mobiliąja aplikacija ar „Gilės“ paslaugų centru.
Įvaizdis ir inovacijos
  • Įgyvendinome „Vieno langelio“ principą visuose klientų aptarnavimo kanaluose.
  • Klientus informuojame vieningai, jų kreipinius apdoroti greičiau mums padeda robotizuotos ir automatizuotos sistemos.
  • Aukštų rezultatų siekiame, remdamiesi klientų pasitenkinimo tyrimais, kokybinių paslaugų ir aptarnavimo rodiklių stebėjimu.